ការកក់សំបុត្ររថយន្តក្រុងក្នុងប្រទេសកម្ពុជាតាមប្រព័ន្ធអនឡាញជាមួយនឹងក្រុមហ៊ុន REDBUS

ដំណើរកម្សាន្តរុករកទេសភាពដ៏ស្រស់ត្រកាល និងវប្បធម៌ដ៏សម្បូរបែបនៃប្រទេសកម្ពុជា គឺមានភាពងាយស្រួលជាងមុន ជាមួយនឹងការកក់សំបុត្ររថយន្តក្រុងតាមរយៈក្រុមហ៊ុន redBus។ ក្រុមហ៊ុ​ន redBus ផ្តល់ជូននូវ
វិធីសាស្ត្រងាយស្រួល និងគ្មានផលរំខាន ដើម្បីធានារក្សាបាននូវកន្លែងអង្គុយរបស់អ្នក ក្នុងការធ្វើដំណើរតាមដងផ្លូវនានានៅទូទាំងប្រទេស សម្រាប់គ្រោងការធ្វើដំណើរមកកាន់ទិសដៅអាស៊ីអាគ្នេយ៍ដែលមានភាពទាក់ទាញរបស់
អ្នក។

ការតម្រង់ជួររង់ចាំដ៏សែនយូរ និងការប្រឈមមុខជាមួយនឹងបញ្ហាភាសា ដើម្បីកក់សំបុត្ររថយន្តក្រុង គឺត្រូវបានបញ្ចប់ហើយ។ ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន redBus អ្នកមិនមានភាពលំបាកក្នុងការកក់កន្លែងអង្គុយរបស់អ្នកនៅលើរថយន្តក្រុងទៀតឡើយ​ ដោយអ្នកគ្រាន់តែចុចពីរ បី​ ក្លិក (clicks) តែប៉ុណ្ណោះ​ ហើយអ្នកអាចធ្វើការកក់សំបុត្របាន មិនថា អ្នកកំពុងនៅផ្ទះ ឬខណះពេលដែលអ្នកកំពុងធ្វើដំណើរមកនោះទេ។

តើការកក់សំបុត្ររថយន្តក្រុងនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាតាមប្រព័ន្ធអនឡាញ ជាមួយក្រុមហ៊ុន redBus ធ្វើឡើងដោយរបៀបណា?

ការកក់សំបុត្ររថយន្តក្រុងរបស់អ្នកក្នុងប្រទេសកម្ពុជាតាមប្រព័ន្ធអនឡាញជាមួយក្រុមហ៊ុន redBusគឺជាដំណើរការមួយដែលលឿនឆាប់រហ័ស និងងាយស្រួល។ ដើម្បីធ្វើដូច្នេះបាន អ្នកគ្រាន់តែចូលទៅកាន់គេហទំព័រដោយប្រើប្រាស់កុំព្យូទ័រ ឬទូរស័ព្ទដៃ រួចធ្វើតាមជំហានខាងក្រោម៖

  • ជ្រើសរើសជើងចេញដំណើរដែលអ្នកចង់ទៅ
  • បញ្ចូលព័ត៌មានលម្អិតរបស់អ្នកធ្វើដំណើរ
  • ជ្រើសរើសកៅអីដែលអ្នកពេញចិត្ត
  • ធ្វើការទូទាត់

នៅលើគេហទំព័រក៏មានផ្តល់ជូននូវការបញ្ចុះតម្លៃជាច្រើន និងផ្តល់ដំណោះស្រាយជូនអតិថិជនរបស់ខ្លួន។ បន្ថែមលើសពីនេះ នៅលើគេហទំព័រ អ្នកអាចធ្វើការកក់សំបុត្ររថយន្តក្រុងប្រកបដោយភាពងាយស្រួល តាមរយៈការប្រើប្រាស់នូវកម្មវិធីក្នុងទូរស័ព្ទដៃរបស់អ្នក។

ហេតុអ្វីបានជាជ្រើសរើសការកក់សំបុត្ររថយន្តក្រុងក្នុងប្រទេសកម្ពុជាជាមួយនឹង ក្រុមហ៊ុន redBus?

ដំណើរការកក់សំបុត្រគ្មានភាពលំបាក៖

ការស្វែងរកផ្លូវធ្វើដំណើរតាមរថយន្តក្រុងក្នុងប្រទេសកម្ពុជា កាន់តែមានភាពងាយស្រួលជាមួយនឹង
ក្រុមហ៊ុន redBus។ ផ្ទាំងអេក្រង់ងាយស្រួលប្រើ ផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវភាពងាយស្រួលក្នុងការស្វែងរកជើងរថយន្តក្រុងចេញដំណើរដែលនៅមាន ជ្រើសរើសស្ថានីយចេញដំណើរ និងស្ថានីយមកដល់ ហើយជ្រើសរើសម៉ោងចេញដំណើរដែលសាកសមជាមួយនឹងកាលវិភាគរបស់អ្នក។

ធានាសុវត្ថិភាពដល់ការធ្វើប្រតិបត្តិការ៖

ក្រុមហ៊ុន redBus ផ្តល់អាទិភាពទៅលើសុវត្ថិភាពនៃការធ្វើប្រតិបត្តិការរបស់អ្នក។ ជាមួយនឹងជម្រើសជាច្រើននៃការទូទាត់ រួមមានការទូទាត់តាមរយៈ កាតឥណទាន/កាតឥណពន្ធ (credit/debit cards) និងកាបូបអេឡិចត្រូនិច (digital wallets) ជាច្រើនផ្សេងទៀត អ្នកអាចទុកចិត្តបានថាព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួន និងព័ត៌មានហិរញ្ញវត្ថុរបស់អ្នកគឺត្រូវបានការពារយ៉ាងតឹងរឹង នៅពេលដែលអ្នកកំពុងធ្វើការកក់
សំបុត្រ។

មានជម្រើសជាច្រើន៖

មិនថាអ្នកធ្វើដំណើរតែម្នាក់ឯង ឬជាក្រុមឡើយ ក្រុមហ៊ុន redBus ផ្តល់ជូននូវជម្រើសនៃក្រុមហ៊ុនប្រតិបត្តិកររថយន្តក្រុង ក៏ដូចជាជម្រើសកៅអីជាច្រើន ដើម្បីបំពេញតាមតម្រូវការ និងចំណូលចិត្តរបស់អ្នក។ មាន កៅអីទម្រេតធំទូលាយ កៅអីដែលមានម៉ាស៊ីនត្រជាក់ ដែលធ្វើឱ្យអ្នកទទួលបានការធ្វើដំណើរដ៏ល្អឥតខ្ចោះមួយ។

ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពទាន់ពេល៖

ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពទាន់ពេលវេលា និងផ្តល់ដំណឹងគ្រប់ដំណាក់កាលនៃការធ្វើដំណើររបស់រថយន្តក្រុងនៅលើដងផ្លូវ ក៏ដូចជាកាលវិភាគនៃការចេញដំណើរ។​ ក្រុមហ៊ុន redBus រក្សាការផ្តល់ដំណឹងជូនអ្នកគ្រប់ពេល ដើម្បីធានាថាបទពិសោធន៍នៃការធ្វើដំណើររបស់អ្នក មានភាពរលូន និងអស់បារម្មណ៍តាំងពីដើម រហូតដល់ចប់។

បម្រើសេវាកម្មជូនអតិថិជន 24/7 ៖

ក្រុមហ៊ុន redBusផ្តល់ជូននូវសេវាកម្មបម្រើអតិថិជនគ្រប់ពេល​ ប្រសិនបើអ្នកមានសំនួរ ឬចម្ងល់ណា
មួយ។ មិនថាអ្នកត្រូវការជំនួយក្នុងការកក់សំបុត្រ ឬជំនួយផ្សេងៗក្នុងអំឡុងពេលធ្វើដំណើរនោះទេ អ្នកគ្រាន់តែហៅទូរស័ព្ទ ឬផ្ញើរសារមកពួកយើងជាការស្រេច។

សំណួរដែលត្រូវបានសួរជាញឹកញាប់

General
តើមានវិធីបង់ប្រាក់អ្វីខ្លះដែលមានក្នុង redBus កម្ពុជា?

redBus កម្ពុជា ផ្តល់ជូននូវវិធីសាស្រ្តទូទាត់ផ្សេងៗសម្រាប់ភាពងាយស្រួល។ ជាធម្មតា អតិថិជនអាចជ្រើសរើសពីជម្រើសដូចជា ប័ណ្ណឥណទាន (វីសាកាត, ម៉ាស្ទ័រកាត ជាដើម) ប័ណ្ណឥណពន្ធ, ធនាគារអនឡាញ និង កូដបង់លុយរបស់ ធនាគា ABA។ វិធីសាស្រ្តទូទាត់ជាក់លាក់ដែលមានអាចប្រែប្រួលអាស្រ័យលើ ក្រុមហ៊ុនឡានក្រុង និង ទិសដៅដែលបានកំណត់។ យើងតែងតែណែនាំឲ្យពិនិត្យមើលជម្រើសដែលមានក្នុងអំឡុងពេលដំណើរការកក់។

តើរូបិយប័ណ្ណណាខ្លះដែលបានប្រើក្នុងប្រទេសកម្ពុជា?

រូបិយប័ណ្ណផ្លូវការរបស់ប្រទេសកម្ពុជា គឺប្រាក់រៀល (KHR)។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ប្រាក់ដុល្លារអាមេរិកត្រូវបានទទួលយក និងប្រើប្រាស់យ៉ាងទូលំទូលាយរួមជាមួយនឹងប្រាក់រៀលក្នុងអាជីវកម្ម និងប្រតិបត្តិការជាច្រើន ជាពិសេសសម្រាប់ការទិញទំនិញផ្សេងៗ និងសកម្មភាពទាក់ទងនឹងទេសចរណ៍។

តើខ្ញុំត្រូវធ្វើដូចម្តេចដើម្បីទទួលប្រាក់ត្រលប់មកវិញ និងប្រើលេខកូដផ្សព្វផ្សាយនៅលើ redBus?

ដើម្បីរីករាយនឹងការទទួលបានប្រាក់ត្រលប់មកវិញ និង ប្រើប្រាស់លេខកូដផ្សព្វផ្សាយ អ្នកត្រូវមានគណនី និងចូលទៅក្នុងគណនេយ្យ redBus ពេលដំណើរការកក់សំបុត្រណាមួយ។ ការផ្តល់ជូនទាំងនេះអាចមានលក្ខណៈខុសៗគ្នា។

តើខ្ញុំអាចប្រើលុយនៅក្នុងកាបូបគណនេយ្យរបស់ redBus ដែលខ្ញុំមានដោយរបៀបណា?

អ្នកអាចប្រើលុយដែលត្រឡប់ចូលទៅក្នុងគណនេយ្យ redBus របស់អ្នកដើម្បីទទួលបានការបញ្ជុះតម្លៃ ១០ % នៃតម្លៃសំបុត្រ ទៅលើការកក់បន្ទាប់។

តើខ្ញុំអាចកែប្រែ ឬលុបចោលការកក់របស់ខ្ញុំបានទេ?

នៅពេលដែលការកក់របស់អ្នកត្រូវបានបញ្ជាក់អ្នកមិនអាចលុបចោល ឬ កែប្រែព័ត៌មានលម្អិតនៃការកក់របស់អ្នកដូចជាឈ្មោះអ្នកដំណើរ អាយុ ឬព័ត៌មានទំនាក់ទំនងបានទេ ។ សម្រាប់ជំនួយបន្ថែម សូមទាក់ទងក្រុមគាំទ្រអតិថិជនរបស់យើង។ <>

តើត្រូវការពេលប៉ុន្មានដើម្បីទទួលបានទឹកប្រាក់ដែលង្វិលសងរបស់ខ្ញុំ?

យើងចំណាយរយៈពេលកំឡុង 24 ម៉ោងដើម្បីដំណើរការការបង្វិលប្រាក់សងវិញសម្រាប់ដំណើរការពីយើង និង 7-14 ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការរបស់ធនាគារ ដើម្បីដំណើរកាប្រាក់នោះ ទៅគណនេយ្យដែលបានប្រើដើម្បីបង់ប្រាក់ដំបូងវិញ។

ខ្ញុំបានខកអត់បានជិះឡានក្រុងទាន់ពេល។ តើខ្ញុំអាចទទួលបានប្រាក់វិញទេ?

សោកស្តាយណាស់យើងមិនអាចផ្តល់ការបង្វិលសងវិញសម្រាប់រថយន្តក្រុងដែលខកខានមិនបាននោះទេ។ គោលការណ៍របស់យើងតម្រូវឲ្យដំណើរមកដល់ចំណុចឡើងយន្តហោះយ៉ាងហោចណាស់ 30 នាទីមុនពេលចេញដំណើរ។ ឡានក្រុងដែលខកខានត្រូវបានចាត់ទុកថាបាត់បង់។ប្រសិនបើអ្នកត្រូវធ្វើការផ្លាស់ប្តូរណាមួយចំពោះការធ្វើដំណើររបស់អ្នក សូមធ្វើដូច្នេះមុនម៉ោងចេញដំណើររបស់អ្នក។

តើខ្ញុំប្រើលេខកូដផ្សព្វផ្សាយដោយរបៀបណា?

ដើម្បីប្រើលេខកូដបញ្ចុះតម្លៃនៅលើ redBus Cambodia អ្នកគ្រាន់តែបញ្ចូលលេខកូដនៅកន្លែងដែលបានកំណត់អំឡុងពេលដំណើរការកក់ ត្រង់ទំព័របង់លុយ។ នៅពេលដែលអ្នបញ្ជូលលេខកូដ ត្រង់ “បញ្ជូលលេខកូដដែលផ្តល់” ហើយ “ចុចលើពាក្យ ប្រើ” ការបញ្ចុះតម្លៃនឹងត្រូវបានបង្ហាញ។ កុំភ្លេចពិនិត្យមើលលក្ខខណ្ឌនៃលេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ ដើម្បីមើលពត៍មានបន្ថែម និងកាលបរិច្ឆេទផុតកំណត់។

តើលិខិតឆ្លងដែនរបស់ខ្ញុំចូលប្រទេសកម្ពុជា និងវៀតណាមត្រូវមានសុពលភាពអប្បបរមាប៉ុន្មាន?

លិខិតឆ្លងដែនរបស់អ្នកត្រូវតែមានសុពលភាពយ៉ាងតិច 6 ខែបន្ទាប់ពីការមកដល់របស់អ្នកនៅក្នុងប្រទេសនីមួយៗ ហើយមានយ៉ាងហោចណាស់ទំព័រទទេពីរសម្រាប់ការបោះត្រាចូល។

scrollTop

Do you want to exit reschedule flow?

¡